Despre mine

Lucrez numai în turism din 1997, an în care am absolvit, cu examen de licență în cadrul ASE-ului, Facultatea de Management Turistic și Comercial, specializarea Turism. Tot din 1997, din august, dețin și brevetul de Manager în activitatea de turism. Am condus peste 10 ani o agenție mare de turism, cu 14 hoteluri în portofoliu, peste 5000 de locuri de cazare la mare, în balneo și la munte; am cochetat destul de mult și cu incoming-ul dar și cu outgoing-ul, multe evenimente, team-building-uri, deci cunosc destul de bine domeniul. În prezent sunt consultant în turism.

 

O foarte bună prietenă, mi-a prezentat această platformă, acest integrator de turism on-line. Lucrând în domeniul turismului, am comparat, am cercetat, am citit. Și am decis să îmi fac și eu cont pe această platformă. Și așa am călătorit de mai multe ori, în țară și afară, singur sau cu familia.

 

Această platformă, acest integrator complet de travel on-line permite călătorii la prețuri dintre cele mai bune de pe piață. Este un fel de „All Inclusive” al serviciilor de călătorie, iar cei care folosesc platforma pot călători la preț de achiziție, economisind astfel foarte mulți bani. Vacanțe sigure, garanții și calitate. Restul este, să-i zicem, bonus. Voi vorbi mai jos despre partea opțională a platformei.

 

Folosesc de ceva timp acest instrument, dar m-am rezumat doar la a călătorii și la câteva discuții cu apropiați, prieteni, deci puțin interes din partea mea în promovarea acestei platformei de travel on-line.

 

Pătrunzând mai adânc în felul în care se promovează platforma, am vazut acea situație de win-win, adică avantaj și satisfacție pentru toate părțile implicate.  Pot spune că de la concepte precum B2B sau B2C, s-a ajuns astăzi la B2P sau Business  to People – concept de marketing care abordează potențialii clienți nu doar ca organizații ci ca oameni individuali, cu dorințe, așteptări, vise.

Așa cum spuneam, există și o parte de servicii opționale puse la dispoziție de această platformă on-line, servicii opționale ce permit punerea pe picioare a unei afaceri. La început o afacere de familie, mica, dar care are toate șansele să crească. Ca în orice afacere, unii reușesc, alții nu. Totul depinde de nivelul de implicare, de cât de mare este motivația reală.

 

Am văzut și oameni care s-au crezut mai zmei de cât afacerea în sine, de cât planul de afacere, care au sperat/au crezut că acest instrument este unul prin care te îmbogățești peste noapte, și care au eșuat lamentabil. După care au devenit “păreriști”, “urechiști” sau acei cârcotași, “prieteni” pe care parcă îi auzi: “Nu te băga în afacerea asta. Este țeapă. Am încercat și eu / A încercat un prieten, și nu merge, frate”. Dar planul ăla de marketing este același și pentru el, cel care a eșuat, dar și pentru cei care au reușit.

 

Am decis să realizez acest site, să arăt că se poate și altfel, și să caut acei oameni care doresc să muncească cu adevărat pentru visele lor nu doar pentru ale altora. Peste 40 de ore pe săptămână muncim pentru visul altuia. 5-10 ore/săptamână să muncim pentru visul nostru este mult?

 

Important: nu îți trebuie studii în turism. În orice colț al lumii ești, îți trebuie doar acces la internet, un computer și multă determinare. Fă primul pas cu credință. Nu trebuie să vezi toată scara, doar fă primul pas. Muncește și pentru visul tău, destul muncești pentru visul altuia. Habar nu ai de ce ești în stare !

 

Închei cu două citate care merită citite și recitite:

“Mulţi dintre cei care eşuează o fac pentru că nu şi-au dat seama cât de aproape au fost de succes înainte de a renunţa.” – Thomas Edison

 

“Când vezi că ai aceeaşi părere cu majoritatea, este bine să mai reflectezi o dată.” – Mark Twain

 

Cu prietenie,

Teodorin

Avem toţi acelaşi număr de ore pe zi. Indiferent că suntem angajaţi sau patroni, o bancă invizibilă ne creditează în fiecare zi cu 86.400 de credite de timp, pe care fiecare le folosim după propria noastră cuviinţă. Şi fie că le folosim judicios şi productiv, fie că le irosim, avem şansa ca în ziua următoare să căpătăm din nou aceeaşi sumă în cont.

Timpul este singura asemănare dintre oameni. Dar pe de altă parte el este unicul responabil pentru diferenţele dintre noi, care cresc şi se manifestă “în timp”, pentru faptul că unii reuşesc să strângă averi, alţii să se specializeze în diverse domenii, pe când mulţi alții devin experţi în scuze ale eşecurilor personale.