Ce este network marketingul

Eliminarea intermediarilor, „marele secret” al network marketingului. Știați că 60-80% din prețul unui produs într-un canal obișnuit retail este reprezentat de distribuție? Iar un procent mare din această sumă este cheltuit pe reclamă.

 

Network marketingul elimină intermediarii, redistribuind costurile de reclamă și distribuție pentru plata contractorilor (partenerilor) independenți. Banii se vor duce către recompensarea clienților, care sunt stimulați să devină promotori (parteneri).

 

În ce privește relațiile contractuale dintre companiile de network marketing și promotori (parteneri), inclusiv între Swiss Halley-Fireflies și parteneri, la baza acestora se află banalul Contract de mandat, pe care îl regăsim și în Codul Civil.

Canalul de distribuție este o rețea de distribuție prin care produsele/serviciile se mută de la producător la consumatori sau utilizatori finali. Canalul este alcătuit din producători, consumatori sau utilizatori și alți intermediari cum ar fi angrosiștii, agenții de vânzări și comercianții cu amănuntul (dealeri) care mediază între producători și consumatori.

Canalele de distribuție pot fi clasificate, pe larg, în 3-4 tipuri. Mai jos aveți câteva exemplificări: